KRAMER 280 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 280. Uszczelka pod głowice do KRAMER 280 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Podstawowe pojęcia związane z rozciąganiem i ściskaniem omówimy na przykładzie pręta o przekroju kwadratowym, obciążonego dwiema siłami równymi co do wartości, przyłożonymi osiowo na jego końcach. Jeżeli siły te są zwrócone od siebie, rozważany pręt jest rozciągany. W przeciwnym przypadku wystąpi ściskanie pręta. Przyjmujemy, że przed obciążeniem długość pręta, (długość pierwotna) wynosiła. Przy rozciąganiu długość pręta powiększy się, a przy ściskaniu zmniejszy się do długości, którą oznaczymy przez długość pierwotna przed rozciąganiem (ściskaniem), długość końcowa przy rozciąganiu, (ściskaniu).  Dzieląc wydłużenie (skrócenie) całkowite, przez długość początkową otrzymujemy wydłużenie (skrócenie) jednostkowe lub wydłużenie jednostkowe jest liczba niemianowaną. Czasem podajemy je w procentach odkształceń wzdłużnych (wydłużenia i skrócenia) przy rozciąganiu i ściskaniu występują jeszcze odkształcenia po f Przy rozciąganiu grubość pręta ulega zmniejszeniu z wartości h do h,. Przy ściskaniu pręt „pęcznieje” i jego grubość wzrasta z wartości. Różnica grubości końcowej. Będzie więc przy rozciąganiu. Bezwzględną wartość stosunku zwężenia (spęcznienia) jednostkowego ty do jednostkowego wydłużenia (skrócenia) E nazywamy Współczynnikiem odkształcenia poprzecznego lub liczbą (ułamkiem).