KRAMER 2506 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 2506. Uszczelka pod głowice do KRAMER 2506 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Prosty stan napięcia zachodzi zwykle w prętach lub słupach pryzmatycznych z materiału jednolitego obciążonych na podstawach o polu F siłami P normalnymi i równo miernie rozłożonymi. W tych warunkach możemy z góry przyjąć, że w każdym przekroju prostopadłym do osi pręta są P naprężenia normalne o wielkości a=±  rozłożone równomiernie. Me ma zaś w tych przekrojach naprężeń stycznych, natomiast w przekrojach F, nachylonych do nich pod kątem a, muszą zachodzić (na chylone względem przekroju) naprężenia całkowite o wielkości b ponieważ F=F. W celu zapewnienia bezpieczeństwa projektowanej części konstrukcyjnej w postaci pręta rozciąganego lub ściskanego obciążeniem użytkowym P, należy obrać wymiary przekroju P tak, aby było znacznie mniejsze od E. Obiór wartości lub n jest w przypadkach konkretnych zależny od wielu niezupełnie uchwytnych okoliczności przede wszystkim od jakości materiału (określanej doświadczalnie), dalej od niedokładnej znajomości prawdziwej wartości obciążeń użytkowych od zboczeń rzeczywistej postaci i wymiarów przekroju w odniesieniu do przekroju projektowanego od możliwości choćby nieznacznych obciążeń dodatkowych, np. ukośnych, poprzecznych itp., których działanie usuwa się od obliczenia z jaką taką dokładnością.