Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins z ładowarki KRAMER 220. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Do KRAMER 220 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Ciała ulegają również zjawisku tarcia i każde z nich ma inny kąt tarcia, nazywany kątem zsypu. Kąt ten dla różnych materiałów znajdujemy praktycznie sypiąc je w stożek, w który układają się one samoczynnie. Wszystkie cząstki nasypane pod większym kątem do poziomu od kąta tarcia (zsypu) potoczą się ku dołowi. Powyżej podajemy orientacyjne wartości kątów zsypu różnych materiałów Przyjmijmy, że czop wału obracającego się jednostajnie naciska na łożysko pionową siłą N. Podczas obrotu wału wystąpi na powierzchni zetknięcia się wału z łożyskiem tarcie T =N.il gdzie u jest współczynnikiem tarcia ślizgowego pomiędzy czopem a łożyskiem. Iloczyn siły tarcia przez promień czopa nazywamy momentem tarcia czopowego. Aby podtrzymać ruch obrotowy wału, jak również aby przezwyciężyć moment tarcia czopowego, musi działać na korbie o promieniu R pewna siła czynna F. Ruch obrotowy wału nastąpi więc wtedy, gdy na korbie będzie działać siła czynna F > Nr R Z tego wynika, że siła czynna musi być tym większa, im większy jest promień r czopa. Łatwiej więc obracać wałem, którego czopy mają możliwie małe promienie.