KRAMER 1245 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 1245. Uszczelka pod głowice do KRAMER 1245 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Wytrzymałość wałka, mierzona obciążeniem wywołującym osiągnięcie granicy sprężystości os na linii środkowej zetknięcia paska z płytą, jest przeto wprost proporcjonalna względem kwadratu as, a odwrotnie względem modułu sprężystości E. A więc i w tym przypadku mamy do czynienia z wzorem wytrzymałościowym o charakterze odrębnym od wzorów zwykłych. Jednakże zauważyć łatwo, że nie tylko w mowie potocznej, ale także w języku technicznonaukowym używamy wyrazu „twardość“ w różnych znaczeniach. Świadczy tym już choćby fakt, że pomiary twardości różnymi przyrządami metodami dają dla różnych materiałów liczby dość dalekie od proporcjonalności. Tutaj zajmiemy się przede wszystkim twardością, pojmowaną jako szczególny rodzaj wytrzymałości, przejawiający się przy wzajemnym nacisku dwu ciał, które się stykają bardzo małą częścią swych powierzchni. Tak pojmowana twardość staje się wielkością określoną dopiero po ustaleniu kształtu stykających się powierzchni ciał i wzorcowaniu jednego z nich, dającego się odtworzyć zawsze w tych samych wymiarach, kształcie i jakości materiałowej. Jest rzeczą jasną, że taka twardość musi zależeć od odkształcał Twardość noś ci sprężystej i plastycznej badanego ciała i od jego stałych wytrzymałościowych. Twardość jest zatem kombinacją własności sprężystościowych i wytrzymałościowych.