W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 112SL. Uszczelka pod głowice do KRAMER 112 SL dostępna na miejscu.
Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Dalszy rozwój techniki i nauk przyrodniczych doprowadził do wykrycia m.in. złożonej struktury atomu. Ruchy poszczególnych cząstek, z których składają się atomy, nie dały się opisać na podstawie zasad mechaniki klasycznej i relatywistycznej. Doprowadziło to do powstania w trzydziestych latach naszego stulecia nowej nauki, zwanej mechaniku kwavlową. Opiera się ona na sformułowaniach Bohra i Plancka, którzy przyjęli założenie, że energia jest nie ciągła, lecz ma jakby „ziar nistą” budowę. Może być pochłaniana i wysyłana jedynie w całkowitych „porcjach”. Kwant — to właśnie taka najmniejsza porcja energii. Ciepło, promieniowanie, prąd elektryczny, pole magnetyczne — to różne formy energii. W oparciu o nową teorię, mechanika kwantowa umożliwia rozpatrywanie i opisywanie zjawisk świata atomowego. W przeciwieństwie do mechaniki klasycznej, za pomocą której możemy badać i opisywać zjawiska ciał makroskopowych (aż do molekuł), mechanika kwantowa daje nam możliwość opisywania zjawisk mikroskopowych. Zresztą i niektóre zjawiska makroskopowe można wytłumaczyć jedynie na drodze mechaniki kwantowej. Należy tu np. nadprzewodnictwo metali | W niskich temperaturach, czy nadpłynność (brak lepkości) niektórych ciekłych gazów (helu). Tak więc do początku XX wieku mechanika klasyczna była podstawą do wyjaśniania wszystkich zjawisk zachodzących we wszechświecie. Dziś przy analizowaniu tych zjawisk korzystamy ówczesne czasy teorie ogłoszone przez Alberta Einsteina, Pierwsza z nich opublikowana w 1905 r, nosi nazwę „Teorii względności szczególnej”.