Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparce KOBELCO SK80MSR. Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem.
Obsługiwane przez nas modele KOBELCO SK 80MSR to: KOBELCO SK80MSR-2.
Ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Tlenek węgla zawarty w spalinach silnika wysokoprężnego powstaje wskutek niezupełnego spalania elementarnych skupień niejednorodnej mieszanki palnej, tj. w następstwie nierównomiernego rozpraszania się paliwa wtryskiwanego do przestrzeni spalania i występowania w niej lokalnych niedomiarów powietrza, Jeżeli zawirowania płonącej wewnątrz cylindra mieszaniny gazów i par są dostatecznie intensywne, a jej miejscowe temperatury wystarczająco wysokie, to jeszcze przed wygaśnięciem płomieni w roboczej przestrzeni cylindra znaczna większość znajdującego się w niej tlenku węgla ulega utlenieniu, tj. przeistacza się w dwutlenek węgla. Stężenie tlenku węgla w spalinach wydalanych przez silnik wysokoprężny zależy przede wszystkim od jego obciążenia zewnętrznego i prędkości biegu, jako czynnikach decydujących o nadmiarze powietrza w mieszance spalającej się w cylindrach. Najmniej tlenku węgla znajduje się w spalinach uchodzących z: cylindrów silnika wysokoprężnego, który pracuje z częściowym obciążeniem zewnętrznym i umiarkowaną prędkością biegu, tj. kiedy nadmiar powietrza w mieszance palnej nie wykracza poza zakres. Podczas jałowego biegu silnika wysokoprężnego jego spaliny przeważnie zawierają względnie dużo tlenku węgla. Wówczas bowiem nadmiar powietrza w mieszance palnej jest wprawdzie znaczny, lecz jej zawirowania w okresach spalania są niezbyt intensywne, a miejscowe temperatury umiarkowane. Ze zwiększaniem zewnętrznego obciążenia i przyspieszaniem: biegu silnika wysokoprężnego stężenie tlenku węgla w jego spalinach staje się tym mniejsze, im gwałtowniejszym wirowaniem nieprawidłowości rozpylania wtryskiwanego paliwa, najczęściej w wyniku zbyt słabych zawirowań sprężanego powietrza, a nadto niedostatecznego nagrzewania skupień mieszanki tworzącej się podczas spalania kontrolowanego.