KOBELCO SK60 uszczelka pod głowicę

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika Isuzu występującego w koparce KOBELCO SK60.

Uszczelka głowicy do KOBELCO SK 60 dostępna jest na miejscu. Mamy do zaoferowania również uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KOBELCO SK60-2.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Ze względu na elastyczność biegu i hałaśliwość  silnika wysokoprężnego, rzeczywista zwłoka zapłonu powinna być możliwie krótka. Jednocześnie z uwagi na prawidłowość przebiegów fizyczno-chemicznych w przestrzeni roboczej cylindra rzeczywista zwłoka zapłonu powinna być wystarczająco długa, aby przedwczesne pojawianie się w cylindrze płomieni nie utrudniało wytwarzania dostatecznie jednorodnej mieszanki palnej podczas spalania kontrolowanego. Uwzględnianie obu tych przeciwstawnych wymagań w odniesieniu do typowych silników wysokoprężnych jest konieczne raczej tylko w rozważaniach teoretycznych. Wynika to z właściwości powszechnie stosowanych obecnie gatunków handlowych paliwa ciekłego, zwłaszcza olejów napędowych, ponieważ ich liczby cetanowe są na ogół umiarkowane. Tym samym, pomijając niektóre silniki wielopaliwowe, jednym z podstawowych problemów w projektowaniu samochodowych silników wysokoprężnych i podobnych jest zapewnianie wystarczająco krótkiej, rzeczywistej zwłoki zapłonu, przeważnie i tak znacznie dłuższej niż optymalna, nie dająca się osiągać z jakichś względów. Prawie zawsze rzeczywista zwłoka zapłonu jest tym krótsza, im wyższe są temperatury i ciśnienie powietrza sprężanego w przestrzeni roboczej cylindra, kiedy rozpoczyna się wtryskiwanie do niej paliwa ciekłego. Dlatego właśnie w praktyce rzeczywistą zwłokę zapłonu ogranicza się przede wszystkim przez stwarzanie warunków do możliwie silnego nagrzewania się sprężanego powietrza zwłaszcza w obszarach wytwarzania mieszanki zapalającej się samorzutnie. Oczywiście najłatwiej zadowalająco krótką rzeczywistą zwłokę zapłonu zapewnić można przez zastosowanie odpowiednio dużego stopnia sprężania, ponieważ wskutek jego zwiększania coraz szybciej podwyższają się temperatury i ciśnienie powietrza w przestrzeni roboczej cylindra pod koniec suwu sprężania. Jednak z uwagi na istotne niedogodności takiej metody ograniczania rzeczywistej zwłoki zapłonu obecnie korzysta  się z niej w praktyce raczej wyjątkowo.