Zajmujemy się sprzedażą tłoków i pierścieni do KOBELCO SK130UR.
W ofercie do silnika Isuzu, który znalazł zastosowanie w koparce KOBELCO SK 130UR, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrów, a także tłoki nadwymiarowe (o ile występują w danej wersji).
Jeśli masz problem z dobraniem – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Intensywne czarne dymienie silnika wysokoprężnego zwykle jest po-wodowane odmierzaniem zbyt dużych dawek paliwa lub niewłaściwym jego wytryskiwaniem wewnątrz cylindrów czy też niewystarczającym sprężaniem powietrza w ich przestrzeniach roboczych. Jako prawdopodobne przyczyny wymienionych nieprawidłowości w rachubę wchodzą przede wszystkim rozmaite zaniedbania i niedopatrzenia podczas wykonywania zabiegów obsługowych oraz regulacyjnych, a nadto różne usterki i niedomagania urządzenia wtryskowego oraz niekiedy mechanizmu rozrządu zaworowego przeważnie o charakterze następstw nadmiernego zużycia ich elementów. Przeważnie w cylindrach silnika wysokoprężnego elementarne skupienia niejednorodnej mieszanki o znacznym nadmiarze paliwa powstają albo w następstwie prawidłowego wtryskiwania zbyt dużych dawek oleju napędowego, albo wskutek nieprawidłowego wtryskiwania należycie odmierzanych dawek paliwa, rozpylania go zbyt późno lub niewłaściwie. Najbardziej typowymi przyczynami nieprawidłowego wtryskiwania paliwa są zbyt małe wyprzedzenie wtryskiwania, zbyt niskie ciśnienie wtryskiwania oraz zanieczyszczenie lub niezadowalający stan techniczny rozpylaczy, a zwłaszcza nieszczelne ich zamykanie na okresy czasu dzielące.