Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparce KOBELCO SK120. Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem.
Obsługiwane przez nas modele KOBELCO SK 120 to: KOBELCO SK120-V.
Ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Najwięcej tlenków azotu znajduje się. w spalinach wydalanych przez silnik wysokoprężny w okresach pracy z częściowym obciążeniem zewnętrznym. Rozstrzyga o tym stosunkowo duży nadmiar powietrza w mieszance spalającej się wówczas w cylindrach średnio około 1,5 (silnik o wtrysku bezpośrednim) lub ok. 2,5 (silnik o komorach wirowych albo o komorach wstępnych). Stwierdzić tu trzeba, że w praktyce zmniejszanie stężenia tlenków azotu w spalinach wydalanych przez silniki wysokoprężne metodą dopalania nie wchodzi nawet w rachubę. Jeżeli bowiem spaliny zawierają tlen, to najpierw dopalaniu ulegają palne produkty rozpadu paliwa (czyli tlenek węgla i węglowodory), a więc nie mogą one być wykorzystywane do utleniania tlenków azotu, nawet dzięki jakimś szczególnego rodzaju katalizatorom. Ograniczanie stężenia tlenków azotu jest obecnie głównym problemem w. wielokierunkowych dążeniach do zmniejszenia toksyczności i uciążliwości spalin silników wysokoprężnych. Go więcej, osiągnięcia w tej dziedzinie przypuszczalnie będą decydowały w niedalekiej przyszłości dopuszczaniu do eksploatacji niektórych silników wysokoprężnych, zwłaszcza o wtrysku bezpośrednim. Dotychczasowe doświadczenia świadczą, że ograniczanie .emisji tlenków azotu w spalinach wydalanych przez szybkoobrotowe silniki wysokoprężne bez radykalnego modyfikowania warunków powstawania i spalania mieszanki w ich cylindrach napotyka istotne trudności oraz wymaga stosowania kosztownego osprzętu. Nawet dzięki turbo doładowywani chłodzeniu wstępnie sprężanego powietrza lub recyrkulacji spalin stężenia tlenków azotu w spalinach, uchodzących z cylindrów.