W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika Isuzu występującego w koparce KOBELCO SK115SR.
Uszczelka głowicy do KOBELCO SK 115SR dostępna jest na miejscu. Mamy do zaoferowania również uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Jeżeli silnik wysokoprężny działa zadowalająco, to uchodzące z jego rury wylotowej spaliny ulegają czarnemu zadymieniu tylko wówczas, gdy wewnątrz cylindrów spala się mieszanka o nadmiarze powietrza mniejszym niż graniczny, czyli zawierająca zbyt dużo paliwa. Zatem w każdych warunkach pracy silnika wysokoprężnego istnieje zdeterminowana przez nie tzw. granica dymienia, której przekroczenie uwidocznia się jako czarne zadymienie wydalanych przez niego spalin, uprzednio przejrzystych i praktycznie bezbarwnych. Granica dymienia silnika wysokoprężnego jest w praktyce jednoznaczna z najmniejszym stosunkiem masowych udziałów powietrza w mieszance palnej, który umożliwia całkowite utlenienie wszystkich jej palnych składników. Najczęściej granica dymienia silnika wysokoprężnego bywa określana pośrednio odpowiadającym jej wskaźnikiem lub parametrem wyrażającym graniczny warunek całkowitego utleniania wtryskiwanego paliwa, jak np. graniczny nadmiar powietrza w mieszance palnej lub największy udział w niej paliwa czy też dopuszczalne dawkowanie paliwa.