Zajmujemy się sprzedażą tłoków i pierścieni do KOBELCO SK100. W ofercie do silnika Isuzu, który znalazł zastosowanie w koparce KOBELCO SK 100, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrów, a także tłoki nadwymiarowe (o ile występują w danej wersji).
Obsługiwane przez nas modele koparki JCB JS70 to: KOBELCO SK100-III.
Jeśli masz problem z dobraniem – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Ogólnie charakter dymienia silnika wysokoprężnego określa się według zabarwienia wydalanych przez niego spalin. Powodujące zadymienie cząstki stałe, zależnie od udziałów ich poszczególnych rodzajów w zawartości całkowitej, nadają bowiem spalinom najrozmaitsze zabarwienie od czarnego, poprzez różne odcienie brunatnego i szarego, do błękitnego. Dymienie silnika wysokoprężnego trzeba ściśle odróżniać od uwidoczniania się wydalanych przez niego spalin w postaci białych oparów lub nawet kłębów gęstej mgły. Opary takie nie mają nic wspólnego z zadymieniem spalin. Uchodzące z rury wylotowej silnika wysokoprężnego spaliny stają się białe tylko wskutek kondensacji zawartej w nich pary wodnej, czyli dopiero podczas wnikania w zimne powietrze atmosferyczne i jedynie w następstwie ochładzania w warunkach sprzyjających powstawaniu mgły wodnej. Określając charakter dymienia silnika wysokoprężnego przeważnie identyfikuję się je ogólnie tylko albo jako czarne, albo jako błękitne, ponieważ jedynie te dwie barwy ujawniają główne i zasadniczo różne przyczyny zadymienia spalin. Rozpoznawanie pośrednich barw łub odcieni dymienia silnika wysokoprężnego bywa celowe raczej rzadko. Na ogólne wprawdzie świadczą one o jednoczesnym występowaniu czarnego i błękitnego zadymienia spalin, lecz jako przesłanki uzasadniające jakieś inne wnioski są co najmniej dyskusyjne.