KOBELCO SK 100 części silnika

Posiadamy w naszej ofercie wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparce KOBELCO SK100. Na miejscu dostępna jest większość części. Wysyłamy je do Państwa kurierem.

koparka KOBELCO SK 100 części silnika

Obsługiwane przez nas modele KOBELCO SK 100 to: KOBELCO SK100-III.

ponadto można zakupić u nas części tj. panewki wału korbowego, uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych części.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Stosunkowo najmniej węglowodorów zawierają spaliny uchodzące z cylindrów silnika wysokoprężnego w okresach rozwijania przez niego mocy znamionowej, a często również podczas jego pracy z dopuszczalnym obciążeniem zewnętrznym i dużą prędkością biegu. Wówczas bowiem ule- gają wprawdzie spalaniu w cylindrach względnie liczne elementarne skupienia mieszanki o znacznym niedomiarze powietrza, ale dzięki wysokim ich temperaturom produkty niezupełnego spalania wydzielają się głównie jako sadza. Wspomnieć tu trzeba, że teoretycznie metodą dopalania spalin silnika wysokoprężnego można wydatnie zmniejszać stężenia w nich zarówno węglowodorów, jak i tlenku węgla. Jednak ze względu na bardzo małą zawartość tlenku węgla w takich spalinach’ i stosunkowo niskie ich temperatury, zadowalające dopalanie, węglowodorów jest uwarunkowane stosowaniem odpowiednich katalizatorów, których powszechne wykorzystywanie jeszcze nie wchodzi w rachubę. Tlenki azotu powstają w roboczych przestrzeniach cylindrów silnika wysokoprężnego wskutek utleniania azotu stanowiącego główny składnik mieszanki palnej. Ze względu na budowę i skład chemiczny cząstek oraz sadza bywa nawet zaliczana do węglowodorów aromatycznych.  Przyczyn i przebiegu powstawania cząstek sadzy zawartych w spalinach wydalanych przez silniki Wysokoprężne wciąż jeszcze nie wyjaśniono jednoznacznie i bezspornie. Według dość poglądu cząstki sadzy tworzą się wskutek polimeryzacji hiektórych3: produktów rozpadu oleju napędowego w elementarnych skupieniach mieszanki płonącej wewnątrz cylindrów silnika. Bowiem niewątpliwie w następstwie pirolizy (rozkładu wywoływanego oddziaływaniem wysokich: temperatur) węglowodorów składowych oleju napędowego mogą powstawać dość odporne na utlenianie substancje (a ich widzialne cząstki powodować zadymienie unoszących je spalin). Jednak równie prawdopodobne jest np. tworzenie się cząstek sadzy jako produktów utleniania acetylenu powstającego w elementarnych skupieniach mieszanki płonącej wewnątrz cylindrów.