KOBELCO ED150 pierścienie tłokowe

Zajmujemy się sprzedażą tłoków i pierścieni do KOBELCO ED150. W ofercie do silnika Isuzu, który znalazł zastosowanie w koparce KOBELCO ED 150, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrów, a także tłoki nadwymiarowe (o ile występują w danej wersji).

Jeśli masz problem z dobraniem – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.

Coraz powszechniej przyjmuje się, że poglądowo zwłokę zapłonu podzielić można na okres fizycznego opóźnienia samozapłonu (tj. parowania paliwa ciekłego) i okres chemicznego opóźnienia samozapłonu (tj. przemian chemicznych par paliwa). Początkowo przyjmowano, że po okresie fizycznego opóźnienia samozapłonu następuje okres chemicznego opóźnienia samozapłonu. Jednak w trakcie rozmaitych badań udowodniono wyraźne zaawansowanie niektórych reakcji chemicznych podczas parowania kropelek paliwa rozproszonych w powietrzu. Stąd obecnie omawianą hipotezę często uzupełnia się stwierdzeniem, że prawdopodobnie końcowa faza opóźnienia fizycznego i początkowa faza opóźnienia chemicznego są jednoczesne, czyli że w środkowej części okresu rzeczywistej zwłoki zapłonu kończy się parowanie paliwa ciekłego, a jego pary ulegają już przemianom chemicznym. Wciąż jeszcze nie wyznaczono względnych choćby długości okresów fizycznego i chemicznego opóźnienia samozapłonu, a wyniki podejmowanych w tym celu prób doświadczalnych są rozbieżne i raczej dyskusyjne. Przypisać można to rozmaitym okolicznościom. Już dość dawno udowodniono, że drobne kropelki oleju napędowego, powstające wskutek rozpraszania się jego zwartego strumienia w sprężanym i wystarczająco gorącym powietrzu, parują bardzo szybko, zwykle w okresach czasu do 0,0005 sekundy. Tworzące się jednocześnie duże kropelki oleju napędowego są natomiast względnie trwałe i często nie ulegają jeszcze całkowitemu odparowaniu do chwili pojawienia się pierwszych płomieni w przestrzeni roboczej cylindra.