W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JZ 460. Uszczelka pod głowice do JCB JZ 460 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Przeważnie w celu scharakteryzowania otwarcia zaworu rozrządu podaje się ustawienia skrętne wału korbowego, które odpowiadają powstawaniu i odcinaniu połączenia między przestrzenią roboczą cylindra i przelotem gniazda zaworu. Stąd właśnie pochodzą powszechnie używane określenia potoczne: np. kąt otwarcia zaworu przed ZZ (tj. wyprzedzenie początku otwarcia zaworu w stosunku do zwrotu zewnętrznego, wykonywanego przez tłok poruszający się w rozpatrywanym cylindrze) lub kąt zamknięcia zaworu po ZW (czyli opóźnienie zamknięcia zaworu po zwrocie wewnętrznym tłoka)
Do sterowania wymiany ładunku cylindra o małej lub umiarkowanej pojemności skokowej wystarczają na ogół dwa zawory pojedyncze, czyli jeden zawór dolotowy i jeden zawór wylotowy. Zastosowanie dwóch tylko zaworów w każdym cylindrze czterosuwowego silnika wysokoprężnego umożliwia uproszczenie do maksimum konstrukcji jego mechanizmu rozrządu zwłaszcza w przypadku wbudowania wału rozrządu w głowicy cylindrów.