JCB JZ 255 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB JZ255. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB JZ 255 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Teleskopowy zawór rozrządu przypomina kształtem tuleję lub dzwon wywiniętym obrzeżu stanowiącym dość masywny kołnierz, wykorzystywany zwykle jako gniazdo zaworu wbudowanego współśrodkowo, zwykłego zaworu grzybkowego. Takie zespolenie teleskopowego zaworu rozrządu oraz typowego zaworu grzybkowego zapewnia: wybitną zwartość konstrukcji pary zaworów cylindra, duże przeloty w okresach ich otwarcia oraz intensywne chłodzenie czystym powietrzem zaworu wylotowego i jego gniazda, lecz wydatnie komplikuje konstrukcję napędu zaworów i stwarza poważne trudności technologiczne. Do sterowania wymiany ładunków cylindra czterosuwowego silnika wysokoprężnego niezbędne są co najmniej dwa zawory różnego przeznaczenia, dolotowy i wylotowy każdy o wystarczająco dużej przepustowości i stosownie dobranym okresie otwarcia. Zawór dolotowy umożliwia napływanie czystego powietrza do przestrzeni roboczej cylindra, a zawór wylotowy uchodzenie z niej rozprężonych już spalin. Ponadto, z uwagi na prawidłowość działania silnika, zamknięte zawory rozrządu powinny absolutnie szczelnie zaślepiać przeloty swych gniazd, czyli niezawodnie odcinać kanał dolotowy i kanał wylotowy ód wnętrza cylindra na okresy sprężania w nim powietrza, powstawania i spalania mieszanki palnej oraz rozprężania się spalin.