JCB JZ 235 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB JZ235. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB JZ 235 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Korzystną niesymetryczność rozrządu tłokowego uzyskać można jedynie dzięki zastosowaniu dwóch tłoków w każdym cylindrze silnika, z których jeden steruje napełnianie jego przestrzeni roboczej czystym powietrzem, a drugi opróżnianie jej z rozprężonych już spalin. Taki system wymiany ładunku cylindra, tzw. rozrząd dwutłokowy, wprawdzie komplikuje poważnie konstrukcję dwusuwowego silnika wysokoprężnego, lecz zapewnia mu dużą przydatność eksploatacyjną, a pod pewnymi względami nawet wyższość w porównaniu z podobnego przeznaczenia czterosuwowym silnikiem wysokoprężnym. Obecnie trakcyjne silniki wysokoprężne o rozrządzie dwutłokowym są konstruowane wyłącznie jako silniki dwusuwowe o tłokach przeciwbieżnych. Wprawdzie możliwe jest również praktyczne realizowanie rozrządu dwutłokowego w dwusuwowym silniku wysokoprężnym o tłokach współbieżnych, lecz dawno już zaniechano prób konstruowania takich silników. Przypisać to trzeba głównie wybitnie niekorzystnemu ukształtowaniu komory spalania dzielonego cylindra, łączącej w jedną przestrzeń roboczą dwa jego otwory walcowe, w których przemieszczane są posuwisto-zwrotnie tłoki sprzężone odpowiednio np. poprzez korbowód widłowy z tym samym czopem korbowym wału korbowego.