W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 330. Uszczelka pod głowice do JCB JS 330 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
Obsługujemy modele tj. JCB JS330XD, JCB JS330LC, JCB JS330XD AUTO.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Podczas jałowego biegu silnika okresy wytryskiwania dawek paliwa z rozpylacza nastawnego 10-krotnie dłuższe niż w przypadku stosowania rozpylacza o dyszy nie nastawnej. Tak długotrwałe Wtryskiwanie niewielkiej dawki paliwa strumieniem o bardzo małym natężeniu sprawia, że znaczna większość paliwa rozprasza się w Sprężanym powietrzu. Natomiast paliwo rozpływające się wówczas po ściance wnęki kontaktowej powleka ją bardzo cienką warstwą i szybko paruje, pomimo umiarkowanej tylko intensywności pobierania od niej ciepła. Dzięki temu przestrzenne wytwarzanie się znacznej Większości mieszanki palnej i przyścienne1 powstawanie jej stosunkowo małej części kończą się prawie jednocześnie. Ogranicza to wydatnie nieregularności biegu silnika powodowane nieprawidłowościami spalania mieszanki wytwarzającej się przyściennie wówczas, gdy intensywność jej powstawania jest niewielka.
Silnik o komorach spalania systemu M oraz nastawnych rozpylaczach, w porównaniu z identycznego przeznaczenia silnikiem o komorach wstępnych, wydala spaliny o podobnie małej toksyczności i zużywa 15…20% mniej paliwa odznaczając się praktycznie takimi samymi charakterystykami eksploatacyjnymi, a nadto łatwością rozruchu nawet w dość niskich temperaturach otoczenia (wstępne podgrzewanie powietrza bywa konieczne tylko podczas uruchamiania zimnego silnika w temperaturach otoczenia znacznie poniżej 0°C). Urządzenia wtryskowe silnika o komorach spalania systemu M oraz nastawnych wtryskiwaczach, określanego również jako silnik o sterowanym wtrysku bezpośrednim systemu M, może być skompletowane ze znormalizowanych elementów standardowych (jak np. rozdzielcza pompa wtryskowa, rozpylacze czopikowe, wtryskiwacze dwu sprężynowe lub o tłoczkach sterowniczych itd.)