JCB JS 250 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 250. Uszczelka pod głowice do JCB JS 250 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Paliwo w silniku o zapłonie elektrycznym powinno się spalać bezstykowo, co zmusza do ograniczania stopnia sprężania ze względu na skłonność materiałów pędnych do spalania detonacyjnego. Umownym miernikiem odporności paliwa na stukanie; (detonację) jest tzw. liczba oktanowa czyli procentowa zawartość izooktanu (CSHJB) W mieszaninie z heptanem (C7T-h) wykazującej identyczną odporność na stukanie jak badane paliwo. Liczbę oktanową wyznacza się przy użyciu odpowiedniego silnika probierczego w ściśle określonych warunkach próby. Zależnie od rodzaju silnika wzorcowego i sposobu wyznaczania liczby oktanowej otrzymuje się odmienne wyniki. Ze wzrostem liczby oktanowej paliwa maleje jego liczba; cetanowa (patrz- również str. 23), przy czym w przybliżeniu liczba oktanowa — 120—2 X liczba cetanowa albo liczba cetanowa = 60—0„5 X liczba oktanowa. Paliwo o liczbie cetanowej poniżej 30 nie nadaje się w zasadzie do zasilania zwykłych silników wysokoprężnych— z uwagi na zbyt małą skłonność do samozapłonu. Dotyczy to zwłaszcza samochodowej benzyny wysokooktanowej (tj. o liczbie oktanowej 90…100), której liczba cetanowa wynosi tylko 10… 15.