W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB JS250. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB JS 250 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Brak praktycznych osiągnięć w omawianej dziedzinie przypisać można przede wszystkim powszechnym dążeniom do opracowania silników wielopaliwowych przez odpowiednie numery seryjnych niskoprężnych silników o zapłonie elektrycznym. Odpowiedzialność za przyjęcie niewłaściwego kierunku badań ponoszą w znacznym stopniu czynniki wojskowe, które przez wicie lat interesowały się głównie nieskomplikowanymi i tanimi silnikami gaźnikowymi, odnosząc się z nieufnością do stosunkowo kosztownych silników wysokoprężnych, dość wrażliwych na błędy i niedopatrzenia w obsłudze, często nieuniknione w warunkach polowych. Tymczasem, w miarę doskonalenia, niskoprężne silniki o zapłonie elektrycznym stawały się coraz bardziej przeciwieństwem silnika wielopaliwowego. W celu zwiększenia pojemnościowych wskaźników mocy oraz zmniejszenia jednostkowego zużycia paliwa nieustannie podwyższano stopnie sprężania, co zaostrzało wymagania co do właściwości materiału pędnego, zwłaszcza gdy chodzi o odporność przeciwstukową. W rezultacie, większość współczesnych silników niskoprężnych pracuje zadowalająco tylko na ściśle określonym gatunku paliwa. Jak dalece komplikuje to sprawę zaopatrzenia, świadczy choćby okoliczność, że np. na Zachodzie już obecnie staje się koniecznością składowanie w małych nawet stacjach paliwa co najmniej trzech, a często i więcej, odmian materiałów pędnych.