W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 240. Uszczelka pod głowice do JCB JS 240 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
Obsługujemy modele tj. JCB JS240 Auto, JCB JS240LC.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Zmienność ciśnienia wewnątrz zwartej komory spalania w zależności od rodzaju wnęki w denku tłoka (turbo ładowane wersje silnika PERKINS, model T6.3544) Wnęka SQUISH LIP wymusza umiarkowane jedynie uwarstwienie wyciskowe wytwarzanej przestrzennie mieszanki palnej, o czym decydują dwie cechy ukształtowania kołnierza wyciskowego dość duży (zwykle ok. 0,48) stosunek średnicy przewężenia i średnicy zewnętrznej tłoka oraz znaczny kąt pochylenia ścianki bocznej (przeważnie ok. 67°). Do opracowania komór spalania systemu SQUISH LIP doprowadziły przede wszystkim dążenia do wydatnego ograniczenia zawartości tlenków azotu w spalinach wydalanych przez trakcyjne silniki o wtrysku bezpośrednim, zwłaszcza turbo doładowywane, bez pomniejszenia ich przydatności eksploatacyjnej i dzięki minimum modyfikacji konstrukcyjnych. Jako założenie kierunkowe przyjęto, że wymuszane przez wnęki w denkach tłoków uwarstwienie się wytwarzanej przestrzennie mieszanki palnej powinno umożliwiać prawidłową pracę silnika (bez pogorszenia jego sprawności ogólnej i przekraczania granicy dymienia) pomimo bardzo małego (w zakresie 5…10° o.w.k. przed ZZ) wyprzedzenia wtryskiwania, zapewniającego wymagane umiarkowane temperatury szczytowe spalania.