JCB JS 235 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 235. Uszczelka pod głowice do JCB JS 235 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. JCB JS235 HD.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Jak długo poprzeczne uwarstwienie mieszanki jest zadowalająco, tak długo uchodzące z cylindrów spaliny są .równie mało toksyczno jak spaliny wydalane przez silnik o komorach wirowych, a jednostkowe zużycie paliwa jest podobne jak w przypadku stosowania typowych komór zwartych. Jednak podczas rozruchu, nagrzewania po uruchomieniu oraz w okresach przechłodzenia silnika spaliny uchodzące z cylindra.  Inne niedogodności występujące wskutek wymuszania poprzecznego uwarstwienia mieszanki mogą być względnie łatwo ograniczane lub nawet całkowicie eliminowane. Jako przykład, niektóre silniki o komorach spalania systemu D przejawiają w okresach rozwijania mocy znamionowych niewielką skłonność do dymienia, na ogól skutecznie likwidowaną jedynie odpowiedni mi zabiegami regulacyjnymi. Natomiast usytuowanie rozpylacza oraz układ i liczba jego kanalików wylotowych nie mają istotnego znaczenia (co stanowi zasadniczą różnicę w porównaniu z poprzecznym uwarstwieniem mieszanki.

Wymagane uwarstwienie i wyciskowe powstającej przestrzennie mieszanki palnej uzyskuje się obecnie we wszystkich silnikach o wtrysku bezpośrednim prawie wyłącznie przez stosowanie w nich tłoków o odpowiednio zaprojektowanych wnękach SQUISH LIP, a ściślej — rozmaitych wersji komór spalania systemu SQUISH LIP. Bez względu na swoiste odrębności układu i szczegółów ukształtowania różnych odmian wnęk SQUISH LIP, głównym elementem funkcjonalnym każdej z nich jest charakterystyczny kołnierz wyciskowy o właściwościach przewężenia łączącego ją z wnętrzem cylindra.