JCB JS 220 części silnika

Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu z koparki JCB JS220. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.

KOPARKA JCB JS 220 części silnika

Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z JCB JS 220,

a także: z JCB JS220 LC, JCB JS220 HD, JCB JS220 L.Reach, JCB JS220 XD, JCB JS220LR, JCB JS220XD.

Do JCB JS220 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Obecnie powszechnie dąży się do skracania rzeczywistej zwłoki zapłonu w zwartej komorze spalania przez zmniejszanie objętości wnęki w denku tłoka i powodowanie występowania w niej jak najbardziej intensywnych zawirowań sprężanego powietrza. Oczywiście jest to dopuszczalne tylko pod warunkiem utrzymania zadowalających warunków wytwarzania mieszanki zapalającej się samorzutnie oraz niedopuszczenia do nadmiernego zwiększania się obciążeń cieplnych ścianek wnęki w tłoku i ścianki głowicy cylindra. Wspomniane dążenia wynikają głównie ze względów eksploatacyjnych. Im mniejsza jest bowiem wnęka w denku tłoka oraz im intensywniejsze są zawirowania powietrza w jej wnętrzu, tym mniej dokładnie może być rozpylane wtryskiwane paliwo ciekłe, tym łatwiejsze jest uruchamianie zimnego silnika oraz tym wcześniej po uruchomieniu, może on prawidłowo pracować z całkowitym. obciążeniem zewnętrznym. Co więcej, jeżeli zawirowania sprężanego powietrza we wnęce tłoka są wystarczająco Intensywne, dopuszczalne staje się docieranie dużych kropel powstających wskutek rozpadu strumieni wtryskiwanego paliwa ciekłego aż do. ścianek wnęki, tj. powstawanie mieszanki palnej częściowo przestrzennie i częściowo przyściennie. Zapewnia to rozmaite istotne korzyści, m.in. zmniejszenie szybkości, podwyższania się ciśnienia podczas spalania niekontrolowanego (któremu ulega jedynie mieszanka wytwarzająca się przestrzennie, ponieważ dopiero jej spalanie gwałtownie przyspiesza odparowywanie paliwa ciekłego, zwilżającego ścianki wnęki) oraz ograniczenie obciążeń cieplnych denka tłoka (ścianki wnęki są dość intensywnie chłodzone przez rozpływające Się po nich i parujące paliwo ciekłe).