JCB JS 190 części silnika

Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu z koparki JCB JS190. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.

KOPARKA JCB JS 190 części silnika

Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z JCB JS 190,

a także: z JCB JS190L, JCB JS190 T3, JCB JS190 T3.

Do JCB JS190 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Ukształtowanie wnęki w denku tłoka i sposób wtryskiwania paliwa ciekłego do zwartej komory spalania z reguły dobiera się tak, aby rozpylacz jednocześnie rozpraszał możliwie całej objętości sprężanego powietrza. Dlatego samochodowe Silniki wysokoprężne o wtrysku bez-pośrednim prawie zawsze wyposaża się we wtryskiwacze z rozpylaczami tzw. wydłużonymi zwykle o 4 do 12 kanalikach wylotowych. Kąty wierzchołkowe stożków rozpylania tego rodzaju rozpylaczy są przeważnie bardzo duże i zawierają się w zakresie 145…180 . Na Ogół im bardziej płaska jest wnęka w denku tłoka, tym więcej kanalików wylotowych ma dobrany do niej rozpylacz i tym większy cechuje go kąt wierzchołkowy stożka rozpylania. Jak już wspomniano od niedawna dość powszechnie dąży się do stosowania w samochodowych silnikach wysokoprężnych o wtrysku bezpośrednim rozpylaczy o jak najmniejszych liczbach kanalików wylotowych, mających możliwie duże przeloty. Trend ten wynika głównie z doświadczeń eksploatacyjnych, ponieważ im większa jest liczba kanalików wylotowych rozpylacza wielo otworkowego oraz im mniejsze są ich przeloty, tym łatwiej ulegają one zanieczyszczeniu czy nawet zaślepieniu (co powoduje poważne niedomagania silnika). Jednak rozpylacze wielo otworkowe o nielicznych kanalikach wylotowych, mających dość duże przeloty, rozpowszechniają się względnie powoli, a praktyczne ich stosowanie napotyka różne trudności.