JCB JS 180 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 180. Uszczelka pod głowice do JCB JS 180 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. JCB JS180 AUTO, JCB JS180 T3, JCB JS180 T3, JCB JS180-AUTO.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Ze względu na dużą łączną powierzchnię, ścianki komory wstępnej podczas rozruchu zimnego silnika tak intensywnie ochładzają sprężane powietrze, że zwykle nie osiąga ono zakresu temperatur niezbędnych do spowodowania samorzutnego zapalenia się mieszanki palnej, jeżeli nie nagrzewa się dodatkowo wnętrza komory wstępnej. Prawie zawsze wymaganą łatwość uruchamiania zimnego silnika wysokoprężnego o komorach wstępnych zapewnia się więc dzięki oddziaływaniu wystarczająco wydajnych, elektrycznych podgrzewaczy rozruchowych. Komora wstępna, zwłaszcza cienkościenna i częściowo izolowana cieplnie, nagrzewa się bardzo szybko. Dzięki temu już po pierwszych kilku przebiegach pracy w cylindrze charakter przestrzennego powstawania i spalania mieszanki staje się wystarczająco poprawny, aby silnik mógł prawidłowo pracować z całkowitym obciążeniem zewnętrznym. Biorąc praktycznie, samochodowe silniki wysokoprężne o komorach wstępnych można obciążać bezpośrednio po rozruchu, nawet w niskich temperaturach otoczenia. Stanowi to istotną zaletę eksploatacyjną w porównaniu z podobnymi silnikami o komorach wirowych lub o wtrysku bezpośrednim, które cechuje niepożądana nieregularność pracy po uruchomieniu aż do czasu odpowiedniego nagrzania się, dopuszczającego ich obciążanie robocze.