JCB JS 180 pompa wodna ISUZU

W ofercie pompy wody do silnika ISUZU z koparki JCB JS180. Pompa wodna do JCB JS180 dostępna od ręki. W ofercie również termostat do JCB JS 180.

Obsługiwane przez nas modele koparki JCB JS180 to: JCB JS180 AUTO, JCB JS180 T3, JCB JS180 T3, JCB JS180-AUTO.

W cylindrze łatwo występują szczególnie niekorzystne warunki wytwarzania mieszanki zapalającej się samorzutnie, jeżeli np. podgrzewacz rozruchowy nie działa w ogóle lub niedostatecznie nagrzewa sprężane powietrze. Sporadycznie do tego rodzaju uszkodzeń komór wstępnych doprowadzają poważne niedomagania wtryskiwaczy, zwłaszcza wynikające z nieszczelności lub zanieczyszczenia rozpylaczy. Obecnie spośród samochodowych silników wysokoprężnych o dzielonych komorach spalania najrzadziej stosowane są silniki o zasobnikach powietrza. Dość rozpowszechnione swego czasu ¡zasobniki powietrza wyszły już prawie z użycia i pomijając nieliczne wyjątki spotyka się je głównie w silnikach już nie produkowanych. Zasobnik powietrza jest to wyodrębniona w głowicy cylindrów przestrzeń pomocnicza, na ogół o wnętrzu cylindrycznym, stanowiąca integralną, część przestrzeni roboczej cylindra dzięki połączeniu z nią poprzez przewężenie stwarzające duże opory przepływu. Główna cecha charakterystyczna układu komory spalania z zasobnikiem powietrza polega na takim usytuowaniu wtryskiwacza, że rozpylane w niej paliwo ciekłe rozprasza się zasadniczo tylko we wnętrzu cylindra, a w chwili pojawiania się pierwszych plamieni zasobnik powietrza wypełnia, jedynie czyste powietrze sprężone. Stosowane jeszcze zasobniki powietrza niewielkie, na ogół znacznie mniejsze niż komory wstępne, przy czym zależnie od rodzaju zasobnika powietrza jego pojemność stanowi tylko 20…25% najmniejszej objętości przestrzeni roboczej cylindra, czyli inaczej całkowitej objętości komory spalania.