JCB JS 165 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB JS 165.

Uszczelka pod głowice do JCB JS 165 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Swoisty układ i szczegóły konstrukcji komory wstępnej zapewniają specyficzny charakter przestrzennego powstawania i spalania mieszanki palnej, zupełnie inny niż uzyskiwany dzięki oddziaływaniu komory wirowej, zasobnika powietrza lub dzięki praktycznej realizacji zasady bezpośredniego wtrysku paliwa. Decydujące znaczenie mają w tym przypadku znaczne opory przepływu, stwarzane przez przewężenie oddzielające obszar wytwarzania mieszanki zapalającej się samorzutnie od wnętrza cylindra. Podczas suwu sprężania komora wstępna napełnia się sprężanym powietrzem, wypychanym do niej z wnętrza cylindra przez tłok. Znaczne opory przepływu sprężanego powietrza przez przewężenie sprawiają, że w okresie tym przejściowo w komorze wstępnej utrzymuje się niższe ciśnienie niż panujące we wnętrzu cylindra. Odpowiednio do wykonania komory wstępnej i przewężenia oraz zależnie od chwilowej prędkości biegu silnika (lub dokładniej rzeczywistej prędkości liniowej tłoka) tego rodzaju różnica ciśnień dochodzi do 0,3…0,6 MPa. Pod koniec suwu sprężania, kiedy coraz bardziej maleje chwilowa prędkość liniowa tłoka zbliżającego się do położenia zwrotu zewnętrznego, różnica ciśnienia we wnętrzu cylindra oraz w komorze wstępnej szybko zanika. Przyczynia się do tego m.in. przepływanie przez przewężenie sprężanego powietrza z bardzo dużymi prędkościami, do których jest ono rozpędzane właśnie dzięki przejściowemu występowaniu omawianej różnicy ciśnień.