W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB JS165. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB JS 165 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Bardzo intensywne zawirowania sprężanego powietrza w komorze wstępnej sprzyjają szczególnie szybkiemu rozpraszaniu się w nim wtryskiwanego paliwa ciekłego. Jeżeli pracujący silnik jest prawidłowo nagrzany, dzięki oddziaływaniu cieplnemu ścianek komory wstępnej i przewężenia nagrzewane dodatkowo sprężane powietrze osiąga wysokie temperatury, a więc drobne kropelki paliwa ciekłego odparowują niemal natychmiast. Omówione czynniki zapewniają korzystny charakter przebiegów wytwarzania mieszanki zapalającej się samorzutnie. Pierwsze płomienie powstają we wnętrzu komory wstępnej stosunkowo wcześnie, a podczas spalania niekontrolowanego ciśnienie podwyższa się niezbyt gwałtownie i zwykle osiąga umiarkowaną jedynie wysokość szczytową. Przyczynia się to w dużym stopniu do ograniczania, twardości biegu i hałaśliwości pracy silnika wysokoprężnego o komorach wstępnych. Po pojawieniu się pierwszych płomieni w komorze wstępnej, wskutek podwyższania się ciśnienia w jej wnętrzu, przez przewężenie zaczyna wypływać z niej coraz obficiej płonąca mieszanina gazów i par. Jednak duże opory przepływu stwarzane przez przewężenie sprawiają, że podczas spalania niekontrolowanego ciśnienie we wnętrzu cylindra podwyższa się znacznie wolniej niż w komorze wstępnej.