Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu z koparki JCB JS145. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z JCB JS 145,
a także: z JCB JS145 AUTO , JCB JS145W, JCB JS145-AUTO , JCB JS145HD, JCB JS-145HD, JCB JS145LC, JCB JS-145LC.
Do JCB JS145 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Ciśnienia wtryskiwania stosowane w samochodowych silnikach wysokoprężnych o wtrysku bezpośrednim są zwykle znacznie wyższe niż w podobnych silnikach o dzielonych komorach spalania. Zależnie od ukształtowania i rozmiarów zwartych komór spalania silników czterosuwowych, przeważnie optymalne ciśnienie wtryskiwania zawiera się w zakresie 15…30 MPa. Jeżeli wnęka w denku tłoka jest rozległa i bardzo płytka to strugi rozpraszających się kropelek paliwa ciekłego powinny docierać w sąsiedztwo obrzeży denka tłoka i wówczas niezbędne jest szczególnie wysokie ciśnienie wtryskiwania, sięgające 150 MPa. Ogólnie stwierdzić można, że wspólną cechą charakterystyczną samochodowych silników wysokoprężnych o wtrysku bezpośrednim jest niewielkie jednostkowe zużycie paliwa, zwykle znacznie mniejsze niż podobnych silników o dzielonych komorach spalania. Ekonomiczność pracy, wynikająca z korzystnego bilansu cieplnego (patrz str. 73), decyduje o rozpowszechnianiu się silników o wtrysku bezpośrednim i wypieraniu przez nie silników o dzielonych lub nietypowych komorach spalania, z -wyjątkiem silników, w których cylindrach mieszanka palna powstaje przyściennie (czyli np. silników wysokoprężnych o komorach spalania systemu M lub pochodnych).