W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB8040. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB 8040 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Dławienie dolotu czystego powietrza do przestrzeni roboczej cylindra powinno być jak najmniejsze, zwłaszcza w okresie początkowym, kiedy wzrastają dopiero prędkości przepływu powietrza w kanale dolotowym. Stwarza to konieczność dostatecznie wczesnego otwierania zaworu dolotowego, tak aby jego grzybek odrywał się od gniazda już pod koniec suwu wylotu. Dzięki temu w chwili wykonywania przez tłok zwrotu zewnętrznego między przylgniami uszczelniającymi grzybka i gniazda zaworu dolotowego istnieje już mniejszy lub większy przelot umożliwiający dość obfite napływanie czystego powietrza z kanału dolotowego do wnętrza cylindra. Wyprzedzenie otwarcia zaworów dolotowych rozrządu samochodowych czterosuwowych silników wysokoprężnych na ogół zawiera się w zakresie 25° o.w.k. przed ZZ. Zwykle stosuje się tym większe wyprzedzenie otwarcia zaworów dolotowych, im większa jest prędkość biegu silnika wysokoprężnego, przy której rozwija on moment znamionowy. Opóźnienie zamknięcia zaworu dolotowego, z uwagi na możliwość ‚ wykorzystywania dynamicznego doładowywania cylindra, wpływa o wiele bardziej na rzeczywiste napełnienie cylindra powietrzem niż wyprzedzenie otwarcia zaworu dolotowego.