Zajmujemy się sprzedażą tłoków i pierścieni do HITACHI ZW 75.
W ofercie do silnika YANMAR, ISUZU , który znalazł zastosowanie w koparce HITACHI ZW 75, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrów, a także tłoki nadwymiarowe (o ile występują w danej wersji).
Jeśli masz problem z dobraniem – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Optymalna grubość żeber wynosi 0,8H1,5 grubości ściany. Pożądane jest zaopatrzenie krawędzi w zgrubienia, jeżeli nie powoduje to dużych komplikacji podczas formowania. Często zamiast żeber stosu je się powierzchnie ukształtowane w postaci niskich fal. Dla uniknięcia spiętrzenia naprężeń na krawędziach otworów, należy je usztywnić stosując obrzeża otworów. Połączenia ścian z piastami i obsadami łożysk na leży wzmacniać żebrami. Należy unikać stosowania rzadko rozstawionych śrub dużej średnicy, gdyż przy przenoszeniu dużych sił skupionych pochodzących od tych śrub, może łatwo nastąpić utrata stateczności ścianki. Przenoszo siły należy rozdzielić na większą liczę śrub o mniejszej średnicy, lecz gęściej rozstawionych. Siły powinny być przenoszone osiowo, aby w od lewie nie powstawały dodatkowe naprężenia zginają ce lub skręcające. Należy unikać podcięć, które mogą powstać podczas obróbki wskutek zbyt głębokiego wywiercenia lub na gwintowania otworu. Pod śrubą szpilkową może utworzyć się karb powodujący pęknięcia zmęczeniowe. Elementy odlewów ze stopów lekkich, podlegające dużym naciskom jednostkowym przy obciążeniach zmiennych, ulegają szybkiemu wybiciu i wyrobieniu. Powoduje to luzowanie się części osadzonych w odlewach na wcisk (np. pierścieni łożysk tocznych). W celu uniknięcia tego zjawiska, w odlewach zalewa się specjalne tuleje (stalowe, żeliwne lub brązowe) i w nich dopiero osadza się pierścienie łożysk tocznych. Należy zwrócić uwagę, aby nie miały one ostrych krawędzi, gdyż wywołane przez nie karby mogą spowodować pęknięcia odlewu.