Oferujemy filtry do koparek HITACHI LX160. Posiadamy na stanie filtry silnika oraz filtry hydrauliczne do HITACHI LX 160.
- HITACHI LX160 filtr powietrza
- HITACHI LX160 filtr oleju silnikowego
- HITACHI LX160 filtr paliwa
- HITACHI LX160 filtr hydrauliki
Obsługiwane przez nas modele koparki HITACHI LX160 to: HITACHI LX160-7.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
W kadłubie silnika samochodowego występują bardzo wąskie przeloty (6 mm) między tuleją cylindra i nadlewkiem. Kształtując nadlewki w sposób pokazany linią kreskowaną powiększono przeloty do 15 mm. Konstruktor silnika dążąc do uzyskania jak najmniejszej długości agregatu stara się zmniejszyć do minimum odległości między cylindrami. W silniku pokazanym na rysunku uzyskano to łącząc ze sobą po dwie tuleje cylindrowe i nie dając przelotów w miejscach, zastosowano za to nieco większe przeloty w miejscach. Przy konstrukcji silników chłodzonych powietrzem występuje zagadnienie ukształtowania i długości żeber chłodzących cylindrów i głowic. Dla uzyskania tak cienkich żeber stosuje się oddawanie w formach skorupowych (Volkswagen, Porche) podobne elementy w dużych odlewach są niepożądane i równo ze względu na odlewanie, jak i na obróbkę, .różnego rodzaju wsporniki, płytki, części sterowania p. najlepiej jest odlewać oddzielnie i przykręcać śrubami we właściwym miejscu na dużym odlewie, nie należy zaś odlewać ich razem. Często bowiem drobny element na dużym odlewie staje się przyczyną poważnych trudności odlewniczych lub też powoduje zapakowanie odlewu z powodu niedolania, zaprószenia lub utrącenia. Obróbka jest również droższa, gdyż la obrobienia małego elementu trzeba często stosować dużą obrabiarkę i ustawiać na niej ciężki odlew.