GEHL SL 7810 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 7810.

Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL7810, tj. GEHL SL 7810E.

Uszczelka głowicy GEHL SL7810 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 7810.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Pozornie najkorzystniejsze dla przebiegu spalania jest rozpylenie paliwa na możliwie jak najmniejsze kropelki, które odparowałyby w bardzo krótkim czasie. W celu uzyskania bardzo drobnego rozpylenia konieczne jest jednak stosowanie odpowiednio wysokich ciśnień wtrysku, co komplikuje całą. aparaturę wtryskową oraz zwiększa i tak trudne wymagania technologiczne, jakie są jej stawiane. Ponadto paliwo wtryskiwane pod bardzo dużym ciśnieniem, a więc posiadające znaczną prędkość i energię kinetyczną, może uderzać o ściany komory spalania i osiadać na nich. Jest to na ogół zjawisko bardzo niepożądane, gdyż paliwo to spala się tylko częściowo. Komora spalania pokrywa się przy tym osadem węglowym.. Istnieją jednak konstrukcje, w których celowo dąży się do osadzenia paliwa cienką warstwą na powierzchni komory. Przykładem tego może być silnik wielopaliwowy MAN ,,M”. Komora spalania tego silnika mieści się w tłoku, jej ścianki mają stosunkowo wysoką temperaturę, ułatwiającą całkowite odparowanie paliwa, tym bardziej, że przebieg wtryskiwania zorganizowano tu w ten sposób, że paliwo osadza się w postaci bardzo cienkiej błonki równomiernie na całej powierzchni kulistej komory w tłoku.