W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 7800.
Uszczelka głowicy GEHL SL7800 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 7800.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Charakterystyka rozpylania stanu technicznego układu zasilania, jak też od własności paliwa, jego temperatury, a także gęstości ośrodka, do którego paliwo to jest wtryskiwane oraz od wielkości dawki i prędkości obrotowej wału silnika. A więc, jeżeli dawka maksymalna jest wtryskiwana na przykład w ciągu 30° obrotu korby, to dawka o połowę mniejsza w ciągu 12°. Dla większości konstrukcji długość okresu wtryskiwania nie jest wprost proporcjonalna do wielkości dawki. Jeżeli oznaczymy przez kąt położenia korby, przy którym rozpoczyna się wtryskiwanie paliwa względem zwrotu zewnętrznego (głowicowego), zaś przez kąt zakończenia, to kąt wtryskiwania będzie równy 0. Jeżeli wtrysk kończy się po zwrocie zewnętrznym. Tłoczek tej pompy ma nieco inny kształt nacięć śrubowych zapewniający zmienność początku i zakończenia tłoczenia, co w poprzednio opisanej pompie. Silniki samochodowe również można uzyskać. Ponadto zastąpiono w nim nacięcie podłużne otworem wywierconym w czole tłoczka i łączącym się z otworem poprzecznym. Pompa tego typu, umieszczona na wymienionych silnikach otworem tłoczącym ku dołowi, jest niewrażliwa na tzw. zapowietrzenie. W przypadku dostania się do przestrzeni tłoczenia pęcherzyków powietrza pompy systemu BOSCH zaprzestają tłoczenia paliwa.