W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 7710.
Uszczelka głowicy GEHL SL7710 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 7710.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Mieszanka w cylindrach różni się więc nie tylko składem, lecz i zawartością poszczególnych składników. Dotyczy to także dodatków przeciwstukowy cli dodawanych do paliwa, które dostają się do cylindrów w niejednakowych ilościach. W związku z tym, przy zasilaniu gaźnikowym trzeba dostarczać do silnika więcej paliwa niż w przypadku zasilania wtryskowego, aby w cylindrze, do którego dopływa najmniej paliwa, ponadto jest ona osądzona na osi obrotu niesymetrycznie. skład mieszanki gwarantował prawidłowe spalanie, bez wypadania zapłonów i przegrzewania komory spalania. Z tego głównie powodu silniki o zasilaniu wtryskowym odznaczają się mniejszym zużyciem paliwa rzędu średnio 10% w porównaniu z silnikami gaźnikowym. Rozwiązanie takie jest jednak kosztowne, skomplikowane i utrudnia obsługę, a zatem likwiduje wszystkie zalety zasilania gaźnikowego. Działanie układu wtryskowego jest niezależne od występujących podczas jazdy sił bezwładności, które w przypadku gaźnika mogą spowodować bardzo istotną (czasową) zmianę jego charakterystyki. Zasilanie wtryskowe jest szczególnie wygodne dla pojazdów terenowych, gdyż instalacja wtryskowa jest niewrażliwa na przechyły pojazdu, na zalanie wodą. W przypadku zasilania wtryskowego uzyskuje się większe napełnienie cylindrów silnika świeżym ładunkiem, wskutek mniejszych oporów przewodów ssących i zlikwidowania konieczności podgrzewania mieszanki, a więc zwiększenie mocy silnika. Odpada tu konieczność stosowania gardzieli powietrznej gaźnika. Korzystny wpływ ma również ochłodzenie wnętrza cylindra parującym paliwem.