GEHL SL 7710 pierścienie tłokowe

Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do GEHL SL 7710 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach GEHL SL 7710.

W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Skrócenie czasu styczności paliwa z powietrzem występujące przy wtrysku, szczególnie bezpośrednio do cylindra, w znacznym stopniu przeciwdziała możliwości wystąpienia spalania detonacyjnego. W silnikach dwusuwowych wtrysk bezpośrednio do cylindra podczas suwu sprężania, po zamknięciu okien (zaworów) wydechowych skutecznie likwiduje ucieczkę paliwa ze spalinami i zmniejsza dzięki temu jego zużycie. W mniejszym stopniu przeciwdziała ucieczce paliwa okresowy wtrysk jego do kanału przelotowego w ostatnich 75 … 50 % czasu jego otwarcia. Uzyskuje się wskutek tego uwarstwienie mieszanki w cylindrze. W okresie wymiany ładunku z cylindra ucieka niemal wyłącznie powietrze nieznacznie tylko przesycone paliwem. Zasadniczymi wadami wtryskowego układu zasilania są większy koszt jego zakupu (w obecnym stadium rozwoju), konieczność bardziej fachowej obsługi, skomplikowana regulacja w porównaniu z układem gaźnikowym. Obecnie zasilanie wtryskowe znajduje zastosowanie w silnikach samochodów wyczynowych i sportowych, w niektórych, droższych samochodach osobowych (np. CHRYSLER, MERCEDES) oraz w samochodach ciężarowych dla celów wojskowych (np. CITROEN). Warto podkreślić, że pomimo, iż zasilanie wtryskowe jest szczególnie przydatne dla silników dwusuwowych i stanowi  jak dotąd jedyny sposób zmniejszenia zużycia paliwa przez te silniki do poziomu zużycia w silnikach czterosuwowych, to jednak nie widać większego zainteresowania nim wytwórców silników.