W naszej ofercie sprzedaży mamy pompę wody do silnika ISUZU występującego w koparce GEHL SL 6640.
Pompy wody do GEHL SL 6640 są dostępne na miejscu.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL6640, tj. GEHL SL 6640E.
Ponadto oferujemy termostat do GEHL SL 6640.
Układ zasilania silnika ma za zadanie dostarczenie do cylindrów silnika paliwa i powietrza w takich ilościach oraz w taki sposób, aby zapewnić prawidłowy przebieg spalania i dostosować ilości wywiązywanego ciepła do warunków obciążenia silnika. Stosowane są dwa zasadnicze rodzaje układów zasilania gaźnikowe, występujące jedynie w silnikach o zapłonie iskrowym, wtryskowe, występujące z reguły w silnikach o zapłonie samoczynnym i sporadycznie w silnikach o zapłonie iskrowym. Cechą charakterystyczną gaźnikowy układów zasilania jest dostarczanie do cylindrów silnika mieszanki paliwa i powietrza. W związku z tym układy zasilania, z wtryskiem paliwa do rury ssącej (ciągłym lub przerywanym) traktowane są w tym opracowaniu łącznie z układami gaźnikowymi, a odpowiednie urządzenia nazywane są gaźnikami wtryskowymi pomimo, że mogą one być niekiedy bardziej zbliżone konstrukcyjnie do układów zasilania silników zapłonie samoczynnym niż do gaźników. Niezależnie od rodzaju układu zasilania do poszczególnych cylindrów silnika muszą dopływać identyczne ilości paliwa lub mieszanki. W przypadku mieszanki niezbędne jest także, aby jej skład był w poszczególnych cylindrach jednakowy. Tylko w tych warunkach można uzyskać optymalne osiągi silnika, równomierny bieg oraz uniknąć przegrzewania lub wydzielania nadmiernych ilości osadu węglowego (nagaru) w niektórych cylindrach. W przypadku zasilania silników o zapłonie iskrowym pary paliwa i powietrza tworzą dość jednorodną mieszaninę, której średnia wartość współczynnika nadmiaru powietrza niewiele się różni od wartości tego współczynnika dla poszczególnych, części ładunku.