W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 6635.
Uszczelka głowicy GEHL SL 6635 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 6635.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Wysokie temperatury ścian kanałów łączących ją z główną komorą spalania (dlatego komora ta nazywana jest niekiedy „palnikiem”) zapewniają odpowiednie przygotowanie paliwa, łatwe jego zapalenie i stopniowe spalanie. W silnikach o wtrysku bezpośrednim, odpowiednie przygotowanie paliwa do zapalenia jest zagadnieniem znacznie trudniejszym. Stosuje się tutaj intensywne zawirowanie powietrza przez odpowiednie ukształtowanie kanałów i zaworów ssących, toroidalnych komór w denku tłoka, wtryskiwanie paliwa przez wtryskiwacz wielootworkowy w płaszczyźnie nachylonej względem dolnej płyty głowicy pod niewielkim kątem (8 … 15°), mimośrodowe umieszczenie wtryskiwacza. Dwa ostatnie rozwiązania stwarzają niejednakowe warunki odparowania i mieszania z powietrzem poszczególnych strug paliwa. Struga skierowana w okolice zaworu wydechowego zapala się najprędzej. Pozostałe wytwarzają w czasie trwania okresu indukcyjnego stosunkowo niewielkie ilości mieszanki o składzie w granicach zapalności. Dzięki temu uzyskuje się względnie łagodne narastanie ciśnienia podczas następnego spalania.