W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 5640.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL5640, tj. GEHL SL 5640E.
Uszczelka głowicy GEHL SL5640 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 5640.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Mieszanka w głównej komorze może być zubożona do stopnia uniemożliwiającego prawidłową pracę w zwykłym silniku o zapłonie iskrowym. Powietrze do komory wstępnej jest zasyssane przez samoczynny zawór. Paliwo wtryskiwane jest do niej w takiej ilości, aby powstała mieszanka uległa łatwemu zapłonowi od świecy zapłonowej umieszczonej w tej komorze. Po zapłonie ciśnienie spalin w komorze wstępnej znacznie wzrasta i część jej zawartości zostaje wdmuchnięta do właściwej komory spalania. Paląca się mieszanka tworzy wówczas szereg intensywnych ośrodków zapłonu, co pozwala na dostatecznie szybkie zakończenie procesu spalania ubogiej mieszanki mimo, że prędkość rozchodzenia się poszczególnych frontów płomienia jest niewielka. Wadą tej metody jest dość znaczne zwiększenie powierzchni komory spalania, stykającej się z gorącymi spalinami, przez co zwiększają się straty ciepła, a także dość znacznie komplikuje konstrukcja silnika. Tym niemniej uzyskane podczas licznych badań, prowadzonych w różnych krajach i ośrodkach doświadczalnych, wyniki są na tyle obiecujące, że prace badawcze są wciąż jeszcze prowadzone.