GEHL SL 5635 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 5635.

Uszczelka głowicy GEHL SL5635 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 5635.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Jeżeli koncentracja cząstek aktywnych jest dostatecznie duża, wówczas fala uderzeniowa przekształca się w falę detonacyjną front reakcji chemicznych przesuwa się przy tym razem z falą uderzeniową, zwiększając jej energię. Z reguły spalaniu detonacyjnemu podlega jedynie część mieszanki spalająca się w końcowej części procesu spalania. Część mieszanki znajdująca się w pobliżu świecy zapłonowej spala się z reguły w sposób prawidłowy. Widoczne charakterystyczne zafalowanie kolejnych położeń frontu płomienia (liczby na liniach frontu oznaczają kąt obrotu wału korbowego) wskazują na to, że w ośrodku detonacji jeszcze przed dojściem płomienia występują intensywne reakcje przed płomienne, powodujące wzrost ciśnienia ładunku i ,,powstrzymujące” przez to ruch czoła płomienia. Ogólnie można stwierdzić, że warunkiem koniecznym dla wystąpienia spalania detonacyjnego jest, aby czas trwania okresu wstępnego (przygotowywanie mieszanki do zapalenia) dla dowolnej jej części był krótszy niż czas potrzebny na dotarcie do niej czoła płomienia. Warunek ten nie jest jednak jeszcze wystarczający. Detonacja może się rozwinąć dopiero wówczas, gdy obejmie dostatecznie dużą ilość mieszanki, której spalenie spowodowałoby wystąpienie fali detonacyjnej o uchwytnej praktycznie energii. Detonacja jest skomplikowanym, procesem fizykochemicznym jeszcze nie w pełni uzasadnionym teoretycznie. Wiadomo jednak, jakie czynniki na nią wpływają i jak z kolei wpływa ona na osiągi silnika i obciążenie jego części.