W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 4840.
Uszczelka głowicy GEHL SL4840 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 4840.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Zwiększenie prędkości obrotowej silnika powoduje zmniejszenie ilości ciepła przekazywanej do ścian komory spalania w wyniku skrócenia czasu styczności gorących gazów z tymi ścianami. Równocześnie jednak współczynnik wykorzystania ciepła maleje w związku z przedłużeniem spalania na początkową część suwu rozprężania. W silnikach o zapłonie samoczynnym współczynnik i uzyskuje na ogół mniejsze wartości niż w silnikach o zapłonie iskrowym. Decyduje o tym mniejsza jednorodność mieszanki oraz wynikające stąd przedłużone spalanie. Istotny wpływ ma z reguły także termiczna dysocjacja spalin, występująca szczególnie intensywnie przy spalaniu detonacyjnym. Rozkład cieplny spalin jest reakcją endotermiczną. Produkty rozkładu częściowo ulegają późniejszemu spaleniu w suwie rozprężania (na ogół bardzo powolnemu), a częściowo pozostają nie spalone. Czarne zabarwienie spalin silnika, pracującego z detonacją, spowodowane jest zawartością w nich sadzy, trudnopalnego produktu dysocjacji termicznej. W silnikach o zapłonie samoczynnym szczytowa temperatura spalania na ogół nie przekracza 2200°K, a w związku z tym procent zdysocjowanych spalin jest niewielki i nie przekracza 2 %.