GEHL SL 4625 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 4625.

Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4625, tj. GEHL SL 4625 seria GEHL SL 4625 seria 1922-2419, GEHL SL 4625 seria 2419-3501, GEHL SL 4625 seria 6701, 6702.

Uszczelka głowicy GEHL SL4625 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 4625.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

We wszystkich, silnikach dwusuwowych stopień zanieczyszczenia nowego ładunku spalinami jest bardzo duży. Wynika to z nierozdzielenia procesów wydechu i napełnienia cylindra. Ładunek roboczy cylindra zawiera w warunkach obliczeniowych duży procent spalin, wyrażający się współczynnikiem resztek spalin silniki o wstępnym sprężaniu w komorze korbowej. Ponieważ jednak ilość spalin pozostających w cylindrze prawie nie zależy od stopnia obciążenia silnika, stopień zanieczyszczenia spalinami mieszanki roboczej w takich warunkach pracy wzrasta. W przypadku małych obciążeń silnika, bliskich biegowi jałowemu, stopień zanieczyszczenia może osiągnąć tak dużą wartość, że ¡stanie się niepalna. Zostaje ona w następnym obiegu usunięta a cylindra, a jej pozostałość rozcieńcza świeży ładunek. Jeśli zawartość spalin pozwala na zapalenie go, to ulega on spaleniu, jeżeli jest jeszcze zbyt duża, zapaleniu ulegnie dopiero następny ładunek cylindra. Dlatego właśnie silniki dwusuwowe o zapłonie iskrowym przy małych obciążeniach pracują co drugi, a nawet co trzeci obrót wału korbowego (dla każdego cylindra). Daje to charakterystyczne objawy dźwiękowe towarzyszące pracy silnika dwusuwowego w opisanych warunkach (nazwa gwarowa „silnik czterotaktu”).