W naszej ofercie mamy do zaoferowania wszystkie części zamienne silnika Isuzu z koparek GEHL SL4625. Na miejscu posiadamy większość części silnikowych. Jeśli Państwo zamówią u nas produkt wysyłka będzie już tego samego dnia kurierem.
W ofercie do GEHL SL 4625 posiadamy części takie jak pierścienie, uszczelnianie czy też wiele innych części.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4625, tj. GEHL SL 4625 seria GEHL SL 4625 seria 1922-2419, GEHL SL 4625 seria 2419-3501, GEHL SL 4625 seria 6701, 6702.
Jeśli mają Państwo problem z doborem odpowiednich części proszę skontaktować się z naszą firmą. Konsultanci pomogą w jak najlepszy sposób odpowiedzieć na państwa pytania.
W drugim okresie do cylindra napływa świeży ładunek i wypycha zawarte w nim spaliny, których ciśnienie spada do ciśnienia nieznacznie tylko większego od atmosferycznego. W cylindrze pozostaje jednak część spalin, a równocześnie przez okno wydechowe uchodzi z cylindra część nowego ładunku. Pozostała w cylindrze część ładunku miesza się z pozostałością spalin, wskutek istniejących w cylindrze zawirowań i występującej dyfuzji. Przebieg okresu trzeciego może być rozmaity, zależnie od tego, czy okno przelotowe zamykane jest wcześniej, czy później niż wydechowe. W pierwszym przypadku występuje zawsze przy rozrządzie symetrycznym, a przy niewielkiej asymetrii także i niesymetrycznym, ucieczka ładunku cylindra do rury wydechowej. Zastosowanie asymetrii zmniejsza czas ucieczki, ale nie likwiduje jej całkowicie. W drugim przypadku, występującym jedynie przy bardzo znacznej asymetrii rozrządu, uzyskuje się doładowanie cylindra. Zazwyczaj ze względów konstrukcyjnych zadowalano się jedynie ograniczoną asymetrią rozrządu. Rozważania przytoczone powyżej dotyczą jedynie tzw. obliczeniowych (znamionowych) warunków pracy silnika. Jeżeli silnik pracuje przy innej prędkości obrotowej lub częściowym obciążeniu, wówczas wyrównanie ciśnień w cylindrze i kanale przelotowym może nastąpić jeszcze przed odsłonięciem okna przelotowego. Zwiększa się wówczas strata ładunku w okresie drugim, gdyż ładunek napływa do cylindra z większą prędkością, przy większej różnicy ciśnień.