GEHL SL 4615 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 4615.

Uszczelka głowicy GEHL SL4615 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 4615.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Masa nowego ładunku napływającego do cylindra zależy od wielu czynników i nie odpowiada jego objętości skokowej. Na wartość stopnia napełnienia mają wpływ opory hydrauliczne układu ssącego, na które składają się opory filtra powietrza, opory gaźnika, opory rury ssącej i kanału ssącego w głowicy silnika, opory w gnieździe zaworu. Ponadto należy uwzględnić a) stopień podgrzewania świeżego ładunku na drodze do cylindra i w samym cylindrze podczas napełniania, b) zjawiska dynamiczne zachodzące w przewodach ssących, powodujące bądź hamowanie przepływu, bądź doładowanie dynamiczne, c) wzajemne oddziaływanie cylindrów na siebie, jeżeli rura ssąca łączy kilka cylindrów silnika (tak jest najczęściej). Bardzo istotny wpływ na wartość oporów hydraulicznych ma prędkość obrotowa silnika. W określonym układzie ssącym opory przepływu wzrastają w przybliżeniu proporcjonalnie do kwadratu prędkości obrotowej wału silnika. Należałoby się spodziewać w związku z tym, że wartość stopnia napełnienia powinna zmniejszać się wzroście tej prędkości. Tymczasem dla większości silników krzywa początkowo wznosi się, przy pewnej prędkości obrotowej osiąga maksimum, następnie coraz gwałtowniej opada. Główną przyczyną takiego przebiegu jest opóźnienie zamknięcia zaworu ssącego wyrażone kątem, lub innymi słowy przedłużenie w czasie procesu napełniania cylindra w stosunku do suwu ssania.