W naszej ofercie sprzedaży mamy pompę wody do silnika ISUZU występującego w koparce GEHL SL4615.
Pompy wody do GEHL SL 4615 są dostępne na miejscu.
Ponadto oferujemy termostat do GEHL SL 4615.
Rozrząd tłokowo zaworowy stosuje się w celu uzyskania asymetrii rozrządu i polepszenia przez to przebiegu wymiany ładunku cylindra. Rozwiązanie takie komplikuje w znacznym stopniu konstrukcję silnika, w którym występują wszystkie ujemne strony i kłopoty użytkowania obu wymienionych systemów rozrządu. Bywa jednak stosowane (ostatnio coraz rzadziej) w silnikach o zapłonie samoczynnym. Podczas wymiany czynnika w cylindrze silnika dwusuwowego można wymienić trzy zasadnicze okresy 1) wydechu otwarte są wówczas jedynie okna lub zawory wydechowe, 2) przepłukania otwarte są zarówno okna (lub zawory) wydechowe jak i przelotowe, 3) ucieczki ładunki z cylindra, względnie doładowania. Rozrząd silnika musi być tak dobrany, aby na końcu pierwszego okresu ciśnienie w cylindrze obniżyło się do 110 … 115% ciśnienia w kanałach doprowadzających nowy ładunek, a więc spadek ciśnienia w cylindrze musi wynosić ok. 2 … 3 kG/cm2. W chwili otwarcia okna przelotowego panuje w cylindrze wyższe ciśnienie możliwe uzyskanie równomiernego rozkładu mocy. Patent polski inż. Jerzego Andrzejewskiego, nr 55414 z 1964 roku. niż w kanale przelotowym wypełnionym świeżym ładunkiem wstępnie sprężonym. Nie powoduje to jednak przepływu spalin do kanału przelotowego, gdyż na początku drugiego okresu wymiany ładunku polo wolnego przepływu przez okno przelotowe jest bardzo małe, a więc stawia ono bardzo duży opór hydrauliczny. Zanim pole to osiągnie wartość umożliwiającą przepływ o natężeniu mającym praktyczne znaczenie, ciśnienie w cylindrze w wyniku intensywnego wypływu spalin obniży się do wartości niższej od ciśnienia wstępnego sprężania.