GEHL SL 4610 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 4610.

Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4610, tj. GEHL SL 4610 US- version, US version 6910, GEHL SL 4610 US- version 8510, GEHL SL 4610 4610E SERIE 60845, GEHL SL 4610 60846.

Uszczelka głowicy GEHL SL4610 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 4610.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Temperatura spalin zależna jest od obciążenia w silniku wzrost obciążenia równoznaczny jest ze zwiększeniem ilości paliwa spalanego podczas każdego cyklu, przy czym wzrasta temperatura spalania, a więc i wydechu w silnikach ZI przy zmianach obciążenia zmienia się nie tylko ilość paliwa, ale i powietrza, a zatem temperatura spalin powinna być stała w rzeczywistości ze wzrostem obciążenia zmniejszają się względne straty chłodzenia i temperatura spalin wzrasta prędkości obrotowej zwiększenie prędkości obrotowej powoduje skrócenie czasu stykania się gorących spalin z chłodniejszymi ścianami cylindra, głowicy i przewodów wydechowych, zmniejszają się przy tym straty cieplne (względne), a więc temperatura spalin wzrasta. Ponadto na temperaturę spalin mają istotny wpływ czynniki eksploatacyjne, a mianowicie skład mieszanki mieszanka uboga spala się wolniej niż mieszanka o składzie zbliżonym do stechiometrycznego wskutek przedłużenia procesu spalania część ciepła nie może być wykorzystana, gdyż w chwili jego wywiązania tłok już wykonał część drogi podczas suwu rozprężania, ciepło to zatem spowoduje zwiększenie temperatury ładunku cylindra przy bardzo ubogich mieszankach spalanie może rozciągnąć się nie tylko na suw rozprężania, ale także i na suw wydechu, a nawet dopalanie może zachodzić w przewodach wydechowych dopalanie może mieć również miejsce w silnikach o zapłonie samoczynnym w przypadku niedostatecznego wymieszania paliwa z powie trzem w cylindrze silnika, spowodowane np. niewłaściwą pracą układu zasilania dopalanie produktów dysocjacji termicznej spalin występuje (szczególnie przy spalaniu detonacyjnym) w silniku o zapłonie iskrowym, przy czym wzrasta temperatura spalin.