W naszej ofercie sprzedaży mamy pompę wody do silnika ISUZU występującego w koparce GEHL SL4610.
Pompy wody do GEHL SL 4610 są dostępne na miejscu.
Ponadto oferujemy termostat do GEHL SL 4610.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4610, tj. GEHL SL 4610 US- version, US version 6910, GEHL SL 4610 US- version 8510, GEHL SL 4610 4610E SERIE 60845, GEHL SL 4610 60846.
Proces napełniania cylindra nie pokrywa się z suwem ssania. Zaczyna się z chwilą otwarcia zaworu ssącego, co następuje przed zwrotem korbowym o kąt as = 10 … 35° obrotu korby, kończy się z chwilą zamknięcia zaworu ssącego. Następuje to po zwrocie głowicowym o kąt 35 … 75° obrotu korby. Można wówczas uzyskać jednakowy kształt krzywek zaworów ssących i wydechowych, co upraszcza wykonanie wału rozrządu. Dobór kątów wyprzedzenia otwarcia i opóźnienia zamknięcia zaworów ssących oraz opracowanie całego układu przewodów ssących ma bardzo istotny wpływ na napełnienie silnika oraz na zmienność tego napełnienia przy zmianie prędkości obrotowej, a więc na przebieg charakterystyki szybkościowej silnika. Zagadnienia wymiany ładunku cylindra są bardzo złożone i nie w pełni opanowane teoretycznie, dlatego też nie można uzyskać na drodze analitycznej wartości poszczególnych parametrów, charakteryzujących układ ssący silnika. Potrzebne są długotrwale i bardzo wnikliwe badania laboratoryjne silnika, w celu ustalenia optymalnych jego parametrów. Należy przy tym pamiętać, że nie istnieją dla danego silnika parametry absolutnie optymalne. Silniki o zbliżonej konstrukcji, lecz odmiennym przeznaczeniu, wymagają różnego rodzaju przebiegu charakterystyki eksploatacyjnej, a więc i innego układu ssącego.