Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do GEHL SL4610 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach GEHL SL 4610.
W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4610, tj. GEHL SL 4610 US- version, US version 6910, GEHL SL 4610 US- version 8510, GEHL SL 4610 4610E SERIE 60845, GEHL SL 4610 60846.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Mieszanina świeżego ładunku cylindra z resztkami spalin nazywa się mieszanką roboczą dla silnika gaźnikowego lub ładunkiem roboczym dla silnika wtryskowego. Stopień zanieczyszczenia świeżego ładunku spalinami określa współczynnik resztek spalin, którego wartość dla warunków znamionowych wynosi (dla czterosuwów bez doładowania) 0,03 … 0,04 silniki o zapłonie samoczynnym, 0,07 … 0,12 silniki o zapłonie iskrowym. Silniki o zapłonie iskrowym odznaczają się znacznie niższymi stopniami sprężania niż silniki o zapłonie samoczynnym. Oznacza to, że objętość ich komory spalania F jest odpowiednio większa (dla tej samej Vt), a więc pozostaje w niej więcej spalin. Większe wartości współczynnika resztek spalin należy przyjmować dla silników o mniejszych stopniach sprężania oraz o większych oporach wydechu, a więc szybkobieżnych o długich rurach wydechowych i skomplikowanych tłumikach wydechu. Skuteczny tłumik wydechu odznacza się na ogół dużymi wymiarami. W przewodzie o średnicy 30 mm i długości 490 mm mieści się 000 cm3 powietrza, które w warunkach normalnych ma masę ok. 0,65 g. Pizy prędkości 100 m/s ma ono energię kinetyczna znacznymi opojami przepływu. Z tego ostatniego powodu może on być przyczyną zmniejszenia mocy silnika o 3…4 %. Orientacyjnie można określić wartość współczynnika resztek spalin z zależności empirycznej silniki o zapłonie samoczynnym = 0,91+0.01 £silniki o zapłonie iskrowym = 0,91 + 0,005e