CASE CX 55 pierścienie tłokowe

Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do CASE CX55 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach CASE CX 55.

W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.

Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX 55 tj. CASE CX 55B.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Moment obrotowy silnika, nawet w ustalonych warunkach jego pracy, nie ma stałej wartości, lecz ulega okresowym wahaniom. Wahania to powodują analogiczne zmiany momentu reakcyjnego i wynikającego stąd obciążenia dynamometru hamulca. W celu umożliwienia odczytu średniej wartości tego obciążenia hamulec z reguły wyposaża się w olejowy tłumik drgań, niejednokrotnie o regulowanej intensywności działania. Hamulce elektryczne można podzielić na dwie podstawowe grupy prądnicowe, elektro wirowe. Do pierwszej grupy należą prądnice (najczęściej w układzie WARDLEONARDA), których stojan jest ułożyskowany w nieruchomej ramie i połączony z dynamometrem. Zgodnie z zasadami mechaniki moment oporowy wirnika równy jest momentowi reakcyjnemu, podobnie jak miało to miejsce w hamulcach hydraulicznych. Stopień obciążenia zmienia się przez zmianę natężenia prądu płynącego w uzwojeniu wzbudzenia stojana prądnicy. W tym przypadku minimalne obciążenie hamulca jest bardzo bliskie zera, gdyż moment oporów wirnika (opory w łożyskach i wentylacyjne) jest na ogół bardzo mały. Wirnik tego hamulca, zwany także induktorem, ma kształt zbliżony do podwójnego koła zębatego i wykonany jest z niskowęglowej stali, zapewniającej mu dobrą przenikliwość magnetyczną.