W naszej ofercie mamy do zaoferowania wszystkie części zamienne silnika Isuzu z koparek CASE CX40. Na miejscu posiadamy większość części silnikowych.
Jeśli Państwo zamówią u nas produkt wysyłka będzie już tego samego dnia kurierem.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX 40 tj. CASE CX 40B.
W ofercie do CASE CX 40 posiadamy części takie jak pierścienie, uszczelnianie czy też wiele innych części.
Jeśli mają Państwo problem z doborem odpowiednich części proszę skontaktować się z naszą firmą. Konsultanci pomogą w jak najlepszy sposób odpowiedzieć na państwa pytania.
Przepływ powietrza (mieszanki) przez przewody ssące silnika ma charakter pulsujący. Prędkość przepływu w dowolnym przekroju rury ssącej można przedstawić jako sumę nieskończenie wielu składowych prędkości harmonicznie zmiennych oraz prędkości stałej (składowej stałej) równej średniej prędkości w rozpatrywanym przekroju kanału. Przy zmianie prędkości obrotowej silnika zmienia się w tym samym kierunku wartość składowej stałej. Zmieniają się także amplitudy poszczególnych składowych harmonicznych. Jednakże nie można ustalić ogólnej prawidłowości tych zmian, gdyż zależą one w bardzo dużym stopniu od konstrukcji układu ssącego i rozrządu silnika. Zwiększenie średniej prędkości przepływu równoznaczne jest z odpowiednim spadkiem średniej wartości ciśnienia absolutnego w rozpatrywanym przekroju kanału ssącego. Zmiana otwarcia przepustnicy w gaźniku powoduje odpowiedni wzrost ciśnienia absolutnego i natężenia przepływu przy otwieraniu przepustnicy, a spadek tych parametrów przy jej zamykaniu. W wyniku bezwładności słupa powietrza, przemieszczającego się w kanałach ssących silnika opisane zjawiska zachodzą w gaźniku z opóźnieniem w stosunku do tych kanałów. Przy przyspieszaniu silnika, jak i przy otwieraniu przepustnicy mieszanki, chwilowa wartość stopnia napełnienia jest mniejsza od wartości uzyskiwanej dla tych samych prędkości obrotowej i stopnia otwarcia przepustnicy w warunkach ustalonych. Podczas zmniejszania prędkości obrotowej silnika i przymykania przepustnicy mieszanki zachodzi w wyniku dynamicznego naporu powietrza „dynamiczne doładowanie”, zwiększające chwilową wartość stopnia napełnienia r\v. Podczas badań obserwuje się w szeregu silników opisany wyżej przebieg zmienności stopnia napełnienia.