W naszej ofercie sprzedaży mamy pompę wody do silnika ISUZU występującego w koparce CASE CX 35.
Pompy wody do CASE CX 35 są dostępne na miejscu.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX 35 tj. CASE CX 35B.
Ponadto oferujemy termostat do CASE CX 35.
Wyłączenie na chwilę dopływu paliwa do badanego cylindra, np. przez zluzowanie i ponowne dokręcenie przewodu wysokiego ciśnienia względnie zwarcie na chwilę przewodu wysokiego napięcia z masą, spowoduje, że maksymalne ciśnienie w cylindrze będzie równe ciśnieniu sprężania, a wykres indykatorowy obiegu bez zapłonu (względnie kilku kolejnych obiegów) zostanie zarejestrowany na taśmie filmowej pomiędzy wykresami obiegów normalnych. Maksymalne ciśnienie sprężania w badanym cylindrze można określić za pomocą przystosowanego do tego ceni maksi manometru. Przed użyciem maksi manometru należy silnik rozgrzać do takiej temperatury, przy jakiej były uzyskane wykresy indykatorów obiegów bez spalania. Znając wysokość wykresu bez spalania oraz wartość ciśnienia sprężania i wiedząc, że skala ciśnień jest liniowa, nie trudno określić wartość liczbową tej skali. Wykres indykatorowy otrzymany w opisany wyżej sposób jest skażony przez dodatkowe obciążenie śrub głowicy, wywołane przez ich drgania podłużne. Podczas badań stwierdza się w wielu silnikach występowanie także giętych drgań śrub głowicy. Wpływ tych ostatnich można łatwo zneutralizować rozmieszczając symetrycznie na obwodzie śruby dwa, a jeszcze lepiej trzy tensometry o jednakowych parametrach i łącząc je szeregowo. Głowica przykręcona śrubami do kadłuba stanowi układ drgający, podlegający skomplikowanym drganiom sprężystym. Układ ten z reguły nie daje się obliczyć i trudno jest przewidzieć, w jakim stopniu uzyskany drogą pośrednią wykres indykatorowy będzie skażony wspomnianymi drganiami.